20 november, dag 2000 av inga soltimmar alls minst känns det som

IMG_2363 IMG_2366Nu har jag precis tänt ljusen i mina ljuslyktor från Skultuna, jag är helt såld på mässing. Vill ha mässing överallt (och då menar jag äkta mässing). Lyssnar lite på Lisa Ekdahls nya skiva Look To Your Own Heart och väntar på att Jonas ska komma hem från jobbet. Det har varit en lugn och mysig dag, jag lunchade med Veronica på Fiskmagasinet. Vi satt där i två timmar och mumsade på fiskroulader med skaldjurssås (jag) och deras härliga fisk- och skaldjursgryta (Veronica). Det är verkligen ruggigt och grått ute så det var fint att få sitta inne och prata, prata, prata.

Leave a Reply

