Lucka 4; En bild du tog när du kände dig sorgsen

För fjärde året i rad är jag med i fina Emily Dahls julkalender. Hon gör ett otroligt jobb så om du också vill vara med, glöm inte att länka till hennes blogg. Mina luckor ur tidigare julkalendrar hittar ni i kategorin Julkalender

IMG_0685

LUCKA NR 4; En bild du tog när du kände dig sorgsen

Jag vet inte om sorgsen är rätt ord egentligen, snarare upprörd och uppgiven samt väldigt väldigt galen. Efter konkursen åkte jag hem till Sölvesborg och bodde hos pappa på landet. Jag låg mest i hängmattan och läste hela dagarna, klappade katterna och pratade med hästarna. Bilden togs en kväll efter vi grillat och pappa fått en lång hostattack som ledde till att han svimmade av syrebrist. Han hade en förkylning som satt sig på lungorna och den tog tid att läka ut eftersom han är rökare. Jag fick nog helt enkelt. Hämtade paketen och tändvätskan och tände på.

Leave a Reply

