Lucka 8; En bild från i år som bäst beskriver din vardag

För fjärde året i rad är jag med i fina Emily Dahls julkalender. Hon gör ett otroligt jobb så om du också vill vara med, glöm inte att länka till hennes blogg. Mina luckor ur tidigare julkalendrar hittar ni i kategorin Julkalender

IMG_0153

LUCKA NR 8; En bild från i år som bäst beskriver din vardag

Min vardag i år är att se serier på min dator i vardagsrummet. Min vardag är också min frukost som i princip alltid består av kokt ägg, hästgröt och te. Jag äter bara frukost vid datorn om inte Jonas är hemma men i år har vi inte varit synkade alls om morgnarna med tanke på att jag jobbat så lite så jag tycker ändå denna bilden är rättvis.
Morgon: Frukost och serier ensam. Kväll: Middag och serier tillsammans.

Mina dagar har varit så varierande och annorlunda i år, kan knappt påstå att jag haft en vardag.

One thought on “Lucka 8; En bild från i år som bäst beskriver din vardag

Leave a Reply

