Lucka 11; En bild på en person du saknat i år

För fjärde året i rad är jag med i fina Emily Dahls julkalender. Hon gör ett otroligt jobb så om du också vill vara med, glöm inte att länka till hennes blogg. Mina luckor ur tidigare julkalendrar hittar ni i kategorin Julkalender

IMG_6476

LUCKA NR 11; En bild på en person du saknat år

Min klippa, min Raoul, min Peter Pan, min Durden. Vännen jag har så många namn på men som egentligen heter Kim. Han är som min försvunna tvillingbrorsa trots att han är två år äldre och jag saknar honom varje dag vi inte ses. Och i år flyttade han dessutom till Malmö, jag menar, hur ofta är man i Malmö?

Leave a Reply

