Lucka 12; En bild från i somras som väcker din sommarlängtan

För fjärde året i rad är jag med i fina Emily Dahls julkalender. Hon gör ett otroligt jobb så om du också vill vara med, glöm inte att länka till hennes blogg. Mina luckor ur tidigare julkalendrar hittar ni i kategorin Julkalender

IMG_0726

LUCKA NR 10; En bild från i somras som väcker din sommarlängtan

Bilden togs på midsommarafton och det var bara en snabb “här ta en bild på mig”-bild, för att få en bild på min enorma midsommarkrans som jag stressat ihop själv tillsammans med Sofia medan killarna dukade borden. Vi är alltid så himla kassa på att göra kransar och vi glömmer alltid vilken tid det tar och så stressar vi ihop det i slutet och hoppas att de i alla fall ska hålla för att hinna ta en bild.

Det var faktiskt helt okej väder i Karlskrona på midsommarafton och just nu känns den där vita klänningen och den solen så himla avlägsen. Det var en så trögstartad sommar och när den väl drog igång hamnade jag på sjukhus med min blindtarm som inte ville vara med längre. Men det vet jag inte här, tror jag har många långa sommardagar och nätter framför mig. Nästa sommar tänker jag minsann vara ute hela tiden för att kompensera.

Leave a Reply

