Update

Vi har alltså gjort en flytt, kommit i ordning, jag har haft introduktion på utbildningen som börjar på måndag och Jonas blev igår socionom på riktigt. Han tog examen i helgen och det är helt galet att det inte ens gått en vecka sen vi flyttade ut. I natt var vi ute och dansade till halv fyra på morgonen med alla Jonas fina klassisar och våra vänner. Fick träffa vänner och anhöriga till våra vänner och känner en sån stark kärlek till alla underbara vi lärt känna i Norrköping. Det hugger lite i hjärtat att så många ska stanna kvar medan vi redan har flyttat. Men jag är inte orolig. Jag vet att vi kommer hålla kontakten och ses ändå.

Nu vill jag helst gå och lägga mig tidigt så att det blir måndag så snabbt som möjligt så jag kan få gå på min första föreläsning!

Leave a Reply

