What kind of man

IMG_3309

Det blev inget Oscarstittande för mig i natt, jag var alldeles för trött och det kändes bättre att sova för att istället kliva upp halv sju och få en lugn morgon. Jag har föreläsning klockan 10 sen tänkte jag stanna på universitetet och läsa fram till 17 när lindy hop’en börjar. Men jag har redan hunnit dricka te i lugn och ro, sminka mig och äta frukost till Girls.

Ska strax hoppa i kläderna och borsta tänderna men ska bara lyssna på What Kind of Man av Florence + The Machine en gång till. Är ju så kär i deras sound och den kvinnans röst.

Men nu är det i alla fall måndag igen och jag ser fram mot en lugn vecka med mycket läsande!

Leave a Reply

