Kiss kiss fall in love

Jag har börjat kliva upp tidigare på morgnarna eftersom jag gillar att komma i ordning i lugn och ro. Så när Jonas går till jobbet fixar jag frukost som jag sen äter framför ett avsnitt Ouran High School Host Club. Hade helt glömt hur otroligt rolig den animen är alltså. Över huvud taget tror jag att jag gillar all anime som driver med sin egen genre. Nu tänker jag i alla fall se klart denna en gång för alla, sen ska jag se klart Death Note och Nana som jag inte heller sett allt av.

Idag ska här storstädas och råpluggas för ikväll kommer mamma och Thilda!

Leave a Reply

