Say Lou Lou – Lucid Dreaming

Men äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN är Say Lou Lous första skiva släppt. Om jag får godkänt på tentan kommer jag köpa Lucid Dreaming på vinyl för att fira! Nästan alla låtar har ju släppts som singlar tidigare och några singlar är inte heller med på plattan men den innehåller också flera helt nya låtar. Och det är så underbar musik jag orkar inte. Angels (Above Me) och Hard for a Man är favoriterna just nu men Beloved (deras feministiska kampsång) bara växer och växer för varje gång jag hör den alltså.. Och då har jag lyssnat på den i typ två år?

In och lyssna med er nu!
Say Lou Lou – Lucid Dreaming

Leave a Reply

