Wake Up Exhausted

IMG_3430Igår fikade vi på ett helskumt men trevligt café när vi skrev vår seminarieuppgift

Jag tog en lugn morgon idag, drömde en läskig dröm om att IS eldade upp oliktänkare utanför där vi bodde i Norrköping och de hade tagit Jonas på väg hem från jobbet. Vaknade och högg tag i honom och skrek “ingen får elda upp dig!”. Usch ja. Själv räknar jag med att sluta i ett arbetsläger “när ryssen kommer”. Det är inte mycket framtidshopp här kan jag säga.

Jag klev i alla fall upp och tog ett långt bad, tvättade håret med LCC Long Lasting schampoo och balsam som jag köpte igår på stan, mest för att man just nu får mascaran på köpet… Rätt onödig utgift men ibland blir jag lite hjärntvättad och nyfiken ju. Produkterna kändes helt ok, inget överväldigande för mig som bara använt ordentliga och bra produkter på håret i typ tio år. Men ska ge en chans och det är nog bra grejer, men misstänker att många bloggare skrivit väldigt positiva recensioner i hopp om att bli länkade på Blondinbella.se…

Nu ska jag strax sluta lyssna på Tegan And Sara och istället plugga några timmar. Håller mig hemma i lugn och ro idag för i helgen blir det fullt ös igen.

Leave a Reply

