Sandra Beijer och gratis glass

IMG_3950

Idag var jag och Sofia på författarsamtal mellan Patrik Lundberg (Onanisterna), Sandra Beijer (Det Handlar Om Dig) och Gunnar Ardelius (Jag Behöver Dig Mer Än Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Himla Mycket). Det var Punkt Medis som stod för eventet för de firade tio år (hurra!). Det var ett jättefint samtal om kärlek, att vara ung, att skriva och att växa upp. Patrik Lundberg kommer ju också från Sölvesborg så det var extra igenkänning där.

IMG_3972

Efteråt fick jag hälsa på Sandra Beijer och ta en bild, jag lyckades se lite vettigare ut än när jag träffade Plura i Norrköping iaf.. Det var så fint att äntligen få träffa henne på riktigt, Sandra har ju varit en del av mitt liv och min vardag i åtta år. Det är galet hur det kan kännas att man kommer nära en bloggare, Sandra är ju grym på att vara just personlig men inte privat. Är jätteglad att jag fick ta en bild med henne!

Efter panelen var slut gick Sofia och jag vidare till Södermalmstorg där Pressbyrån delade ut de nya glassnyheterna från GB. Det var så mycket folk där i blåsten men det var ändå mysigt att sitta ner en stund och njuta av att kunna träffa sin bästiz några timmar i Stockholm utan att flera veckors planering ligger bakom.

IMG_3953 IMG_3954 IMG_3956 IMG_3961 IMG_3964

Sofia can’t see the haters when she’s got her love glasses on!IMG_3966 IMG_3970

Vi åt två glassar var och promenerade in mot city och genom Kungsträdgården innan vi skiljdes åt vid plattan. Nu är jag hemma hos sjuklingen Jonas och lagar helstekt kyckling. Bra lördag!

Leave a Reply

