04 06 15

Första dagen på sommarlovet. Jag ska strax gå ut till parken med en helt vanlig bok. Alltså inte kurslitteratur. Ni märkte säkert att min skönlitterära läsning blev lidande denna våren. Men sen jag lämnade in uppsatsen i fredags har jag läst lite i Sonen varje dag. Ja, Sonen. Boken jag fick av Thilda i julklapp. Är alltså inte riktigt klar med den ännu nej. Men nu är det bara lite kvar och jag vill dra ut på det. Den boken är verkligen helt galen. Så annorlunda från sånt jag oftast läser men alltså jag ä-l-s-k-a-r den!

Första dagen på sommarlovet och solen skiner här i Stockholm.

Leave a Reply

