Does it take your breath away and you feel yourself suffocating?

Har blivit helt beroende av att lyssna på musikalversionen av 21 Guns. Om ni någonsin lyssnat på originalet och tyckt att den rör något i er så måste ni lyssna på denna:

Jag älskar ju allt som är pampigt och musikaligt så kanske inte så konstigt att jag älskar den… Det är låtar som denna som får mig att vilja släppa allt, boka en enkel biljett till London och bosätta mig i West End och bli musikalartist. Sen kommer jag på att jag absolut inte kan sjunga.

Leave a Reply

