Show me the way – I’ll walk the line, just guide me through

Om jag hade kört bil hade jag kört bil till denna låten: Kleerup, Niki & the Dove – Rock U

Den spelades i bakgrunden när vi var på Görväln Slott och jag stannade upp mitt i mitt prat med Jonas och sa “detta låter som en låt jag tycker om” och jag blev helt besatt av att ta reda på vad det var för låt, bad Jonas att vara tyst så jag kunde höra texten och googla den efteråt. Men Jonas har Shazaam så han löste det lite mer högteknologiskt. Efter två månader får jag fortfarande inte nog. Hela plattan As If We Never Won som den är med på är magisk. Typiskt bra bilmusik tänker jag.

Nu är det fredag. Hemtenta och måla naglarna. Alltid lika svårt att komma igång med.

Leave a Reply

