Min dag

Vet att jag inte har bloggat på evigheter och egentligen hade jag tänkt skriva någon sammanfattning av de första veckorna med Lily. Men hon har trots allt ett eget instagramkonto. Alltid något ändå.

Sammanfattar därför min söndag istället: 

10.00 – Vaknar och kliver upp.
10-12.oo – Frukost och chillar.
12.00 – Byter om till träningskläder med Jonas.
12.01 – Det börjar hagla som bara den. Vi avvaktar.
12.30 – Ger oss ut ändå trots mina protester. PW till Haga.
13.00 – Börjar springa samtidigt som hagel from hell bryter ut. Varar i 15 minuter och övergår sedan i ösregn. Detta springer vi hem i. Jag gråter, fräser och svär om vart annat.
13.25 – Kommer hem. Duschar.
13.30-16.00 – Ligger i sängen med täcket upp till näsan. Tar anteckningar inför hemtenta och pluggar inför sommarjobb. Under tiden åker Jonas till stan och tittar på gitarrer eftersom jag inte riktigt pratat med honom sedan vi gav oss ut på löpturen och lite lite klandrar honom för vädret. Tittar på ett avsnitt Shadowhunters.
16.00-17.00 – Fikar på bullar från Fabrique som Jonas köpt hem. Borstar Lily. Övar Lily på att ha sele. Det går bättre och bättre, idag sprang hon efter bollar!
17.00- nu – Läser bloggar och borde börja laga mat.

One thought on “Min dag

Leave a Reply

