Allsång på yogamattan

Eftersom jag tränar en hel del så stretchar jag ju också en hel del. Att stretcha efteråt och sen ta en dusch är det mysigaste med träning tycker jag. Börjar bli riktigt vig för jag har lagt fokus på att stretcha ordentligt.

Nu har jag lagt ihop massa musik i en lista som är ASBRA att stretcha till. Från Disney till The Pussycat Dolls till Johnny Cash, Dixie Chicks, Britney Spears, Takida och Beyoncé. Skön allsång, smäktande ballader och power helt enkelt. Det är bra att sjunga när man stretchar för då slutar man inte andas (hålla andan dvs). Precis som när man är rädd eller nervös. I My Chemical Romance’s eviga ord:

Sing it for the boys
Sing it for the girls
Every time that you lose it sing it for the world
Sing it from the heart
Sing it till you’re nuts
Sing it out for the ones that’ll hate your guts
Sing it for the deaf
Sing it for the blind
Sing about everyone that you left behind
Sing it for the world
Sing it for the world

4 thoughts on “Allsång på yogamattan

  1. Kul grej! Själv lyssnar jag mest på klassisk musik vid stretch/yoga pga måste försöka koppla av hjärnan. Älskar spellistor, ska försöka orka göra en bra spring-lista, alltid bra med lite extra pepp/hets liksom hehe

Leave a Reply

