Jul i Stockholm

img_4531

Igår rände jag runt på stan några timmar med mina rabattkuponger i högsta hugg. Passade på att handla INNAN Black Friday-weekend. Vi kommer nog gå lite på stan i helgen ändå, men det kommer vara skönt att slippa stressen och hetsen i att ha saker man MÅSTE köpa och ryckas med. Jag lyssnade iaf på julmusik och myste runt. Märkte dock att jag lätt rycks med i något hetsigt tempo jag inte behöver hålla. Typ “nu är jag på våning 3 efter detta är det direkt bort till NK”, trots att jag har all tid i världen att kika runt så fastnar jag i något effektivitetstänk jag lagt till med. Så jag tog ett lugnare tempo och försökte vara spontan.

img_4533

Är lite sugen på adventsstjärnan längst ner till höger? ^

img_4542img_4543

Julen på Svenskt Tenn är så fin, men lite lame och dyr ändå kan jag känna. Men smakfull, det är den.

Leave a Reply

